Küüslauk. Garlic.

Sel aastal tuli sügis minu jaoks jällegi ootamatult. Kui last eile hommikul kooli viisin, siis panin tähele, et auto termomeeter näitas 4 kraadi. Ossa ja mul seisavad küüslaugud ikka veel aida all. Seal samas on ka meie sibul ja mmmm.... mõtle hästi, mis meil veel ripakil on....

Autumn arrived unexpectedly for me this year again. I saw car termometer when I drove our daughter to the school yesterday morning and it showed 4 degrees Celsius (39 degrees Fahrenheit). Yikes... I have garlic and onions and.... think hard what else.... just sitting in our barn.

Tõin küüslaugu tuppa puhastasin juured ja lahtised koored ära. Peas vasardab mõte - kas võin ikka küüslauku toas hoiustada või peaks keldrisse viima. Kas 4 kraadi on küüslaugule juba liiga madal? Kui nüüd tuppa oma tavevaru tassin, kas siis mõtleb küüslauk, et kevad on käes ja hakkab kasvama?

I brought garlic in and cleaned it out from roots and loose leaves while worrying if 4 degrees is too low for the garlic. If I bring it in, will it think that it´s spring and our garlic stock for winter will start to grow and will not store?


Igal juhul otsustasin, et tahan küüslaugud kenasti patsi panna... kas saab siis tuppa riputada või mitte.
Pusin, mis ma pusin... Kõik hommikused plaanid, mida ma kõik tänasel päeval korda pidin saama, on nurka visatud. Kell tiksub hirmutava kiirusega...

Anyway I decided to make  garlic braids.... I did work very hard on it. All my plans for the day - what I thought I will do - were thrown into a corner. Clock was ticking....


Ma olen alati arvanud, et minu käeline tegevus on väga hea 😁 ja mulle meeldib hirmsasti nokitseda. Võtab ikka kõva häälega ropendama, aga patsis küüslaugust võin ma vaid unistada 😒 No ei saanud mina neid kenasti pikka patsi. Õnnestus üks lühike jupike kokku panna, et ilusat pilti saada, aga uhkeldada pole millegagi..... Ega midagi - sel aastal jälle küüslaugud korvi. Vaja vist mingisugusele koolitusele minna 😏

I have always thought that I can make pretty things with my hands. That I am sort of good at it... Yeah, I wanted to swear, but this didn´t work for me. I only managed to put one short braid together to take a picture and that was it. All my garlic goes into basket again. Hope it stores.


Kommentaarid