Esmaspäevad on minu lemmikud. Mondays are my favourite.



Minu pere on mulle väga oluline ja ülemõistuse kallis ja mulle meeldib väga rääkida ja vahest ka kuulata, aga sellegipoolest on esmaspäevad, kui kõik peale minu kodust ära lähevad, minu lemmikud nädalapäevad. Siis teen ma just seda, mida ma teha tahan - vahest teen isegi tööd 😉
Tänasel esmaspäeval paistis väljas mõnus päike ja kuigi õhutemperatuur oli hommikul 6 kraadi, oli mul kindel plaan aias natukene peenraid, et mitte öelda ühte peenart, korrastada. Nii, et siis rohisin väheke porgandi peenart, imetlesin meie söödapeeti ja mõtlesin, et mida küll nendest valgetest redistest teha...

My family is very important to me and I love them very much and I love to talk and sometimes to listen 😉, but despite all that - Mondays are my favourite days. When everybody, except me, leaves home. And I have time for myself and I do what I want 😄 Sun was shining this morning so nicely, although it was only 6 degrees Celsius (42 Fahrenheit), I had a plan to weed a garden bed. So I weeded a little, admired our mangolds and wondered what should I do with these radishes...


Ma ei mäleta enam kust ma seda lugesin või miks ma tean, et need valged redised peaks olema mahedama maitsega, kui tavalised punased... Igal juhul on need nii sinepised, et isegi mina, kes ma rediseid väga armastan, ei suuda neid paljalt süüa. Külvasin need redised augusti keskel ja tänaseks on need päris pirakaks kasvanud - umbes nii nagu ma ootasingi. Nüüd siis kaalun, et mis nendega peale hakata - prooviks praadida (kuskilt on jällegi meelde jäänud, et redised on praetuna mahedama maitsega) või paneks kapsaga koos hapnema või paneks mingi muu köögiviljaga koos hapnema. Kõige lihtsam on vist see praadimine ära proovida 😊 Eks ma siis homme kirjutan sellest, kuidas see õnnestus 😉

I can´t remember where I read about it or why I knew that these radishes are milder than regular red radishes... But these white ones are so much more spicy. Even I, although I love radishes, can not eat them raw. So I am wondering - what to do with them - should I roast them or should I ferment them... The easiest way is to start with roasting - so I can write tomorrow how it went 😁

Augusti keskel külvasin ma veel tilli ja porgandit. See peenar on koledasti umbrohtu täis ja kahjuks ma selleni täna ei jõudnud, aga porgand on siin ikka midagi alla kasvatanud.

I sowed dill and carrots in the middle of August. This bed is so weedy and unfortunately I had no time for it today, but these carrots have grown something underneath in soil.


Kevadel külvatud porgandid on väheke suuremad, aga mitte nii suured nagu ma oodanud oleks. Eks see kuiv suvi on ka porgandile jälje jätnud. Rohides korjasin endale tassi täie mahla tarbeks paraja koguse porgandeid.

These carrots, that I sowed in spring, have grown a little bigger but not as big as I have hoped for. Our dry summer have made its mark on these too. I picked a bunch for juicing while weeding.


Ja sain ikka porgandimahla valmis ennem, kui kõnesid hakkas tulema ja minu esmaspäevane iseolemine läbi sai 😃

And I finished juicing right before phone calls started to come in and finished the time I had just for myself 😃

Kommentaarid