Unistus.

Mul on üks suur, et mitte öelda hull, unistus.
Kunagi kasvatame me oma perele võimalikult palju toitu ise....

Oleme värsked maakad ja see siin võiks olla päevik meie püüdlustest unistuse teostuse poole.

Olen omatarbeks toidukasvatamisest nii haaratud, et vestlused selle teema ümber on minu sõbrad ja tuttavad juba päris ära tüüdanud. Siia ongi hea siis oma mõtted ja leitud allikad kenasti kirja panna. Internet kannatab ju kõike :D

Miks ma selle kõik avalikult kirja tahan panna? Inspiratsiooni leidsin ühest vahvast blogist (Sepa mahetalu), mida ma õhtuti juturaamatu asemel lugesin. Seal on kenasti kirjutatud igapäevastest tegemistest just nii nagu need ilmselt aset leiavad. Ilusat ja romantilist jutustust maaelust leiab päris palju. Põhiliselt küll inglise keeles. Samas leiab vähe materjali igapäeva toimetuste kohta. Ise janunen selliste kirjutiste järele. Sooviks nendest midagi õppida. Püüan siis ise oma jutuga seda auku pisut täita:)

Loodame, et mul jätkub järjepidevust siia oma toimetustest kirjutada. Nii oleks see ka heaks allikaks mulle endale. Hästi tore on nt aasta taguseid taimede tärkamisi kalendrist uurida ja olemasoleva aastaga võrrelda. Tore on teada, mis sorti taimi olen maha istutanud või külvanud. Praegu olen seda nii vähe teinud, et usun sordinimesid meelespidavat, aga tean, et juba paari aasta pärast ei mäleta ma midagi. Püüan siis vähemalt enese teadlikkuse tõstmiseks seda päevikut tõsisemalt pidada. Loodame, et sellest on kellelegi veel abi:)




Kommentaarid